Vraag het aan Remia

Heb je een vraag over Remia of over één van onze producten? Hier staan antwoorden op de meest gestelde vragen. Kun je het antwoord niet vinden? Neem dan contact op met de Remia Consumentenservice.

Veelgestelde vragen

Ik ben op zoek naar een product maar kan deze niet in mijn supermarkt vinden?

Sommige winkels hebben nog niet al onze producten in het assortiment. Wil je dat onze producten ook bij jouw winkel verkrijgbaar zijn? Geef dit dan aan bij jouw supermarkt. Voor overige vragen over de verkrijgbaarheid kun je contact opnemen met de Remia Consumentenservice.

Ik ben allergisch voor gluten. Welke producten van Remia zijn glutenvrij?

Op deze website vind je per product specifieke productinformatie over allerlei allergenen. Voor overige vragen over allergenen, kun je contact opnemen met de Remia Consumentenservice.

Hoe weet ik of mijn Remia product allergeenvrij is?

Op deze website vind je per product specifieke productinformatie over allerlei allergenen. Voor overige vragen over allergenen, kun je contact opnemen met de Remia Consumentenservice.

Heeft Remia informatie voor mijn spreekbeurt of werkstuk

Op deze website vind je veel informatie over Remia en de historie van Remia. Klik op ‘Over Remia’ om meer over ons te weten te komen.

Hoe lang kan ik Remia producten bewaren?

Op elk Remia product staat een houdbaarheidsdatum en een bewaaradvies. De houdbaarheidsdatum geeft aan dat een product houdbaar is tot het einde van de genoemde maand. Om een kwalitatief goed product te kunnen garanderen, adviseren we om het product voor die datum te nuttigen. Een bewaaradvies geeft informatie over hoe je het product, na het openen, het beste kan bewaren. Staat er ‘gekoeld bewaren’? Bewaar dan het product in de koelkast. Bij ‘droog en koel bewaren’, mag je het product ook in je keukenkastje bewaren.

Stel zelf een vraag

Kun je het antwoord niet op deze site terugvinden?
Neem dan contact op met de Remia Consumentenservice.